برتری

 

SUP

 

 

 

پاسخ احساسی موثر

 

AFR

 

 

 

طنین

 

RESO

 

 

 

وفاداری (ابعاد طنین)

 

LOY

 

 

 

تعامل فعال (ابعاد طنین)

 

ENGA

 

 

 

احساس تعلق اجتماعی (ابعاد طنین)

 

SENS

 

 

 

وابستگی (ابعاد طنین)

 

ATTI

 

 

 

همانگونه که در شکل(۴-۵) و (۴-۶) مشخص است، نتایج تحلیل عاملی بر روی ابعاد طنین نشان می دهد که بار عاملی استاندارد برای همه شاخص های مربوط به ابعاد طنین برند( وفاداری، تعامل فعال، وابستگی و احساس تعلق اجتماعی به برند) به جز گویه اول در وفاداری (اولین انتخاب بودن دانشگاه) با مقدار ۵۷/۰ و گویه سوم احساس تعلق اجتماعی برند (داشتن ارتباط مطلوب با سایر دانشجویان دانشگاه) با مقدار ۴۶/۰ که پائین تر از حد قابل قبول ۶/۰ هستند سایر گویه های مربوط به سنجش ابعاد طنین برند دارای مقدار استاندارد بالاتر از حد قابل قبول می باشند و همچنین با توجه به شکل(۴-۶) همه شاخص های مربوط به ابعاد طنین برند دارای سطح معناداری قابل قبولی می باشند.
پایان نامه - مقاله - پروژه
: ضرایب استاندارد تحلیل عاملی تائیدی ابعاد طنین برند
:
: مقادیر معناداری تحلیل عاملی تائیدی ابعاد طنین برند
جهت انجام تحلیل عاملی بر مدل تحقیق ابتدا تحلیل عاملی تائیدی بر روی شاخص های هریک از متغیرهای مکنون صورت گرفت. اگر بار عاملی شاخص های اندازه گیری هر کدام از ملاکهای مورد انتظار در این مرحله ( مقدار بار عاملی، معناداری بار عاملی، و معناداری خطای اندازه گیری، پایای گزینه ای، پایایی ترکیبی . میانگین واریانس استخراجی) را مرتفع کنند، در آن صورت به مدل اندازه گیری تحقیق حاضر اتکا داشته و به مرحله ارزیابی و تحلیل مدل ساختاری قدم گذاشت. هر زمان که یکی از ملاکهای مورد انتظار در مدل اندازه گیری مرتفع نشدند، باید اقدام اصلاحی( نظیر ثابت فرض کردن مقدار پارامتر مربوط، حذف شاخص و ….) انجام داد.
نتایج تحلیل عاملی اولیه بر روی مدل اندازه گیری تحقیق حاضر (شکل(۴-۷) و(۴-۸)) نشان داد که:

 

 

  • بار عاملی استاندارد در دو شاخص عملیاتی شامل: داشتن اطلاعات لازم در مورد دانشگاه (۴۸/۰) کمتر از حد قابل قبول ۵/۰ اما چون این شاخص چون دارای میزان معناداری مطلوب و نیز هم بدلیل نزدیک بودن به ۵/۰ قابل قبول می باشد، مورد قبول می باشد، بنابراین همه شاخص ها متغیر مکنون آگاهی برند دارای سطح معنی داری بالا و قابل قبول مناسبی می باشند.

 

 

 

  • بار عاملی استاندارد تمام شاخصهای عملیاتی متغیر مکنون تداعی برند بالاتر از حد قابل قبول ۵/۰ می باشد ، همچنین از نظر معنی داری، همه شاخص ها متغیر مکنون تداعی دارای سطح معنی داری بالا و قابل قبول مناسبی می باشند.

 

 

 

  • بار عاملی استاندارد تمام شاخصهای عملیاتی متغیر مکنون برتری برند هم بالاتر از حد قابل قبول (۵/۰) و از نظرمعناداری تمام شاخص ها دارای سطح معناداری مناسب و قابل قبولی می باشد.

 

 

 

  • بار عاملی استاندارد تمام شاخصهای عملیاتی متغیر مکنون پاسخ احساسی به برند هم بالاتر از حد قابل قبول (۵/۰) و از نظرمعناداری تمام شاخص ها دارای سطح معناداری مناسب و قابل قبولی می باشد.

 

 

 

  • بار عاملی استاندارد تمام شاخصهای عملیاتی متغیر مکنون طنین برند بالاتر از حد قابل قبول (۵/۰) و از نظرمعناداری تمام شاخص ها دارای سطح معناداری مناسب و قابل قبولی می باشد.

 

 

: : ضرایب استاندارد مدل تحقیق
مقادیر معناداری مدل تحقیق
در جدول(۴-۲) بار عاملی استاندارد، مقادیر معنی داری مشاهده می کنید.
: مقادیر بارعاملی استاندارد، معنیداری و شاخصهای نیکویی برازش متغیرها

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...