۳-۴-۲- متغییرهای ملاک (وابسته) ………………………………………………………………………………………………. ۷۹
۳-۴-۳- متغیر تعدیل کننده………………………………………………………………………………………………………………..۸۰
۳-۵- ابزارجمع اوری داده ها ……………………………………………………………………………………………………….. ۸۱
۳-۶- روش اجرا …………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۳
۳-۷- روایی ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۳
۳-۸- پایایی (اعتباردرونی) ……………………………………………………………………………………………………………. ۸۴
۳-۹- روش های آماری ……………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷
فصل چهارم :تجزیه وتحلیل یافته ها………………….۸۸
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۹
۴-۱- بررسی پاسخ اعضا نمونه به سوال های جمعیت شناختی پرسشنامه……………………………………………… ۸۹
۴-۱-۱- جنسیت …………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۹
۴-۱-۲- وضعیت استخدام …………………………………………………………………………………………………………….. ۹۰
۴-۱-۳-سمت ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۱
۴-۱-۴- سن ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۲
۴-۱-۵- سابقه خدمت …………………………………………………………………………………………………………………… ۹۳
۴-۱-۶- میزان تحصیلات ………………………………………………………………………………………………………………. ۹۵
۴-۲- فراوانی ودرصد پاسخ افراد به سوال های پرسشنامه ………………………………………………………………….. ۹۶
۴-۳- تحلیل استباطی داده های پژوهش …………………………………………………………………………………………… ۱۰۱
۴-۳-۱- آزمون نرمال بودن متغییرها ………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱
۴-۳-۲- آزمون فرضیه های پژوهش ……………………………………………………………………………………………… ۱۰۲
فصل پنجم : جمع بندی ، نتیجه گیری وارایه پیشنهادات…..۱۱۳
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۴
۵-۱- خلاصه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۴
۵-۲- نتایج پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۵
۵-۲-۱- اثربخشی درارتقا سطح عملکرد کارکنان …………………………………………………………………………….. ۱۱۵
۵-۲-۲- اثربخشی دربهینه سازی نظام پرداخت ها …………………………………………………………………………….. ۱۱۵
۵-۲-۳- اثربخشی درتشخیص کارکنان مستعد ارتقا ………………………………………………………………………….. ۱۱۵
۵-۲-۴- اثربخشی درتشخیص کارکنان مستحقق تنزل ……………………………………………………………………….. ۱۱۵
۵-۲-۵- اثربخشی درتشخیص نیازهای آموزشی ………………………………………………………………………………. ۱۱۶
۵-۲-۶- اثربخشی دربهبود نظام ارتباطات اداری ………………………………………………………………………………. ۱۱۶
۵-۲-۷- اثربخشی درتعیین افرادمشمول بازخریدی واخراج ……………………………………………………………….. ۱۱۶
۵-۳- جمع بندی ومقایسه با پژوهش های گذشته …………………………………………………………………………….. ۱۱۶
۵-۴- محدودیت های پژوهش ………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۸
۵-۵- پیشنهادات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۹
۵-۶- پیشنهاداتی برای اشاعه فرهنگ ارزیابی …………………………………………………………………………………… ۱۲۱
پایان نامه
۵-۷- پیشنهاداتی برای پژوهشهای آتی ……………………………………………………………………………………………. ۱۲۱
پیوست شماره ۱: پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………..۱۲۲
پیوست شماره ۲: خروجی نرم افراز……………………………………………………………………………………………………۱۲۵
فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۴۰
فهرست جداول ونمودارها:
مدل مفهومی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………..۹
جدول ۲-۱: خلاصه مزایا و معایب روش های ارزیابی عملکرد……………………………………………………….۴۰
جدول شماره ۳-۱:کدگذاری پرسشنامه اثربخشی نظام ارزیابی عملکرد………………………………………….۸۱
جدول شماره ۳-۲ : سرفصل هر یک از سوالات پرسشنامه…………………………………………………………..۸۲
جدول شماره ۳-۳ : ضرایب آلفای کرونباخ برای متغیرهای تحقیق در نمونه نهایی…………………………..۸۶
جدول شماره۴-۱: توزیع فراوانی جنسیت افراد…………………………………………………………………………۸۹
نمودار شماره ۴-۱:نمودار جنسیت افراد……………………………………………………………………………………۹۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...