دانشگاه ارومیه
دانشکده منابع طبیعی
گروه شیلات - تکثیر و پرورش آبزیان
سال تحصیلی: ۹۱-۱۳۹۰ شماره پایان نامه:
پایان نامه
جهت دریافت درجه فوق لیسانس
مهندسی منابع طبیعی - تکثیر و پرورش آبزیان
عنوان :
بررسی اثرات جایگزینی پودر ماهی و روغن ماهی با منابع گیاهی در تغذیه قزل­آلای رنگین­کمان
(Oncorhynchus mykiss)
نگارنده :
رضا جلیلی
استاد راهنما:
دکتر ناصر آق
استاد مشاور:
دکتر فرزانه نوری

Urmia University
Faculty of Natural Resources
Academic year: 2011–۲۰۱۲ Thesis nomber:
Thesis
For the degree of Master’s of Sciences in Aquaculture
Title
A survey on effects of replacing fish meal and fish oil with vegetable sources in feeding rainbow trout (Oncorhynchus mykiss)
By
Reza jalili
Under supervision of:
Major advisor Dr. Naser Agh
C0- advisors Dr. farzaneh noori
۲۰۱۲
تشکر و قدر دانی :
خداوندا :
برای همه آنچه که از سر لطف برایمان می فرستی، برای سلامتی، فرزندان، خانه و دوستان، برای آسایش و راحتی به هنگام نیاز، برای هر کلام و رفتار مهرآمیز، برای افکار شادی آفرین و گفتار مقدس، برای راهنمایی در مسیر روزانه مان، برای هر آنچه که اعطا می کنی، سپاسگزارم!
پایان نامه - مقاله - پروژه
جناب آقای دکتر ناصر آق:
استاد راهنمای فرهیخته و ارجمندم، جهت راهنمایی های بی دریغ و صادقانه علمی، و نیز راهنمایی های دلسوزانه و پدرانه که همواره مرا مورد لطف و محبت خود قرار داده اید، نهایت سپاس را داشته و قدردانی مینمایم.

 

    • از استاد مشاور ارجمندم سر کار خانم دکتر فرزانه نوری به خاطر راهنمایی های علمی و عملی شان در انجام این تحقیق نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

 

    • از جناب آقای دکتر امیر توکمه چی که بخاطر زحمات بی دریغ و خالصانه خود، که همواره مرا را یاری نموده اند، صمیمانه تشکر می نمایم.

 

    • از ریاست، کارشناسان و پرسنل محترم پژوهشکده آرتمیا و جانوران آبزی دانشگاه ارومیه به خاطر همکاری و همیاری در انجام این تحقیق، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

    • از دوستان و همکلاسی های خوبم سر کار خانم رضوانه جنابی و سر خانم ماریا محسنی جهت کمک ها و همکاری های بی شائبه ای که داشتند و مرا در انجام این تحقیق یاری نموده اند. کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

    • از جناب آقای مهندس سعید حاجی نژاد و جناب آقای محمد علی قناعتی (کارشناس و کارکنان سالن تکثیر و پرورش آبزیان) که مرا در انجام این تحقیق یاری نموده اند. کمال تشکر را دارم.

 

    • از سر کار خانم سهیلا عطابخش کارشناس آزمایشگاه شیمی تجزیه پژوهشکده آرتمیا و جانوران آبزی نیز جهت همکارهای که در مراحل انجام آنالیزهای شیمیایی با اینجانب داشتند، کمال تشکر را دارم.

 

    • از جناب آقای دکترسعید مشکینی مدیر گروه محترم جهت همکاری های بی شائبه در طول دوره تحصیل و قبولی داوری پایان نامه اینجانب، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

  • از جناب آقای دکتر علی نکوئی فرد جهت قبولی داوری پایان نامه اینجانب، کمال تقدیر و تشکر را دارم.
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...