۰۰۱/۰

 

٣/٣۶-

 

٧/٨٨

 

١۴/۴۶

 

٧۶

 

بعد رهبر متفکر

 

 

 

براساس یافته‌های جدول، چون مقدار سطح معنی‌داری آزمون (٠٠١/ ۰= value - p) ازمقدار а آزمون ( ٠۵/٠) کوچکتر می‌باشد، فرض صفر (٠H) رد می‌شود. در نتیجه فرضیه‌ی پژوهش (١H) تأیید می‌گردد. یعنی اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد رهبرمتفکر برخوردار می‌باشد.
۵- سوال فرعی ۴ پژوهش: اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تا چه حد از بعد قابلیت فردی برخوردار است؟
برای بررسی سوال فوق از آزمون Τ به صورت زیراستفاده می‌نماییم.
پایان نامه
٠H: اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد قابلیت فردی برخوردارنیست.
١H: اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد قابلیت فردی برخوردار است.
جدول ۴-١۵: نتایج آزمون T در مورد سوال فرعی چهارم پژوهش

 

 

p- value

 

t

 

انحراف استاندارد

 

میانگین

 

اندازه‌ی نمونه

 

متغیر شاخص

 

 

 

٠

 

١٩/۴۴

 

٣/٨١

 

٢۶/٠١

 

٧۶

 

بعد قابلیت فردی

 

 

 

براساس یافته‌های جدول، چون مقدارسطح معنی‌داری آزمون (‌٠= value-p) از مقدار а آزمون (٠۵/٠) کوچکترمی باشد، فرض صفر (٠H) رد می‌شود. در نتیجه فرضیه‌ی پژوهش (‌١H) تأیید می‌گردد. یعنی اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد قابلیت فردی برخوردار می‌باشد.
۶- سوال فرعی ۵ پژوهش: اداره‌ی آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهرتا چه حد ازبعد آرمان مشترک اطلاعات برخوردار است؟
برای بررسی سوال فوق ازآزمون Τ به صورت زیراستفاده می‌نماییم .
٠H: اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد آرمان مشترک برخوردارنیست.
١H: اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد آرمان مشترک برخوردار است.
جدول ۴-١۶: نتایج آزمون T در مورد سوال فرعی پنجم پژوهش

 

 

p- value

 

t

 

انحراف استاندارد

 

میانگین

 

اندازه‌ی نمونه

 

متغیر شاخص

 

 

 

٠

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...