۱۸

 

۰۰۰/۰

 

۰۶/۶

 

۲۰/۲

 

 

 

با توجّه به نتایج جدول فوق و سطح معنی داری به دست آمده (۰۰۰/۰: sig) کوچکتر از ۰۵/۰ (سطح اطمینان ۹۵ درصد) می باشد فرض H0 رد شده و فرضیه مقابل آن پذیرفته می شود. یعنی بین وضع موجود و وضع مطلوب عامل نتایج جامعه در شعب بانک تجارت تفاوت معنی داری وجود دارد و با توجّه به میانگین به دست آمده ۱/۲۲ می باشد نشان می دهد که از مقدار استاندارد این عامل (۱۸) بالاتر می باشد. عدد ۱۸ بدین جهت عدد مرجع می باشد که حداقل امتیاز لازم جهت اشتهار در مدل تعالی سازمانی برای عامل نتایج مشتریان می باشد. در نتیجه هشتمین فرضیه این پایان نامه مبنی بر اینکه بین عامل نتایج جامعه شعب بانک تجارت استان گیلان در وضع موجود و وضع مطلوب تفاوت معنی داری وجود دارد مورد تأیید قرار می گیرد.
پایان نامه - مقاله - پروژه
۴-۳-۹ بررسی آزمون فرضیه نهم: بین عامل نتایج کلیدی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان در وضع موجود و وضع مطلوب تفاوت معنی داری وجود دارد.
۱H : بین عامل نتایج کلیدی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان در وضع موجود و وضع مطلوب تفاوت معنی داری وجود دارد.
۰H : بین عامل نتایج کلیدی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان در وضع موجود و وضع مطلوب تفاوت معنی داری وجود ندارد. ﯾﺎ ﺑﻪ ﻋﺒﺎرت دﯾﮕﺮ:
: µ≤۴۰ ۰H
: µ>40 1H
جدول۴-۲۲ بررسی تفاوت عامل نتایج کلیدی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان

 

 

میانگین

 

انحراف معیار

 

مقدار آماره T

 

مقدار استاندارد

 

سطح معنی داری

 

فاصله اطمینان ۹۵ درصد برای تفاضل

 

 

 

کران بالا

 

کران پایین

 

 

 

۲/۸۴

 

۷/۲۳

 

۴/۲۵

 

۴۰

 

۰۰۰/۰

 

۳/۴۲

 

۲/۳۶

 

 

 

با توجّه به نتایج جدول فوق و سطح معنی داری به دست آمده (۰۰۰/۰: sig) کوچکتر از ۰۵/۰ (سطح اطمینان ۹۵ درصد) می باشد فرض H0 رد شده و فرضیه مقابل آن پذیرفته می شود. یعنی بین وضع موجود و وضع مطلوب عامل نتایج کلیدی عملکرد در شعب بانک تجارت تفاوت معنی داری وجود دارد و با توجّه به میانگین به دست آمده ۲/۸۴ می باشد نشان می دهد که از مقدار استاندارد این عامل (۴۰) بالاتر می باشد.
عدد ۴۰ بدین جهت عدد مرجع می باشد که حداقل امتیاز لازم جهت اشتهار در مدل تعالی سازمانی برای عامل نتایج کلیدی عملکرد می باشد. در نتیجه نهمین فرضیه این پایان نامه مبنی بر اینکه بین عامل نتایج کلیدی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان در وضع موجود و وضع مطلوب تفاوت معنی داری وجود دارد مورد تأیید قرار می گیرد.
با توجّه به نتایج به دست آمده از آزمون فرضیه های تحقیق کل وضعیت مدل تعالی سازمانی نیز مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه ذیل حاصل گردید:
: µ≤۳۰۰ ۰H
: µ>300 1H
جدول۴-۲۳ نهایی وضعیت مدل تعالی سازمانی در شعب بانک تجارت استان گیلان

 

 

میانگین

 

انحراف معیار

 

مقدار آماره T

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...