مقایسه اثر بخشی آموزش هوش هیجانی و مصون سازی در مقابله با استرس ... |
![]() |
۱۱/۱۱%
تا ۴۰۰ هزار تومان
۶
۳۳/۱۳%
۴۰۰تا۶۰۰هزار تومان
۸
۷۸/۱۷%
۴۰۰تا۶۰۰هزار تومان
۳
۶۷/۶%
۴۰۰تا۶۰۰هزار تومان
۵
۱۱/۱۱%
۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان
۱
۲۲/۲%
۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان
۵
۱۱/۱۱%
۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان
۲
۴۴/۴%
۱میلیون تومان و بیشتر
۱
۲۲/۲%
۱میلیون تومان و بیشتر
۲
۴۴/۴%
۱میلیون تومان و بیشتر
۲
۴۴/۴%
جمع
۱۵
۱۰۰%
جمع
۱۵
۱۰۰%
جمع
۱۵
۱۰۰%
نمودار ۳-۴: توزیع درصد و فراوانی وضعیت اقتصادی آزمودنیها
با توجه به اطلاعات توصیفی جدول و نمودار فوق ، مشخص می گردد که از لحاظ وضعیت اقتصادی ، در گروه آموزشی هوش هیجانی ۵ نفر(۱۱/۱۱%) درآمد تا ۴۰۰ هزار تومان، ۸ نفر(۷۸/۱۷%) درآمد ۴۰۰تا ۶۰۰ هزار تومان، ۱ نفر(۲۲/۲%) درآمد ۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان و ۱ نفر(۲۲/۲%) درآمد بالای ۱میلیون تومان داشته اند. همچنین در گروه آموزشی مصون سازی در مقابله با استرس ۵ نفر(۱۱/۱۱%) درآمد تا ۴۰۰ هزار تومان، ۳ نفر(۶۷/۶%) درآمد ۴۰۰تا ۶۰۰ هزار تومان، ۵ نفر(۱۱/۱۱%) درآمد ۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان و ۲ نفر(۴۴/۴%) درآمد بالای ۱میلیون تومان داشته اند.و در گروه کنترل ۶ نفر(۳۳/۱۳%) درآمد تا ۴۰۰ هزار تومان، ۵ نفر(۱۱/۱۱%) درآمد ۴۰۰تا ۶۰۰ هزار تومان، ۵ نفر(۱۱/۱۱%) درآمد ۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان و ۲ نفر(۴۴/۴%) درآمد بالای ۱میلیون تومان داشته اند.
آمار استنباطی:
در تحقیق حاضر جهت بررسی فرضیه های کلی، از تست آنوای یکطرفه و برای بررسی تفاوت میانگین های متغیر های فرضیه های فرعی مورد مطالعه از آمون تعقیبی توکی(HSD) استفاده شد که نتیجه محاسبات آماری آن به شرح زیر می باشد :
**فرضیه کلی اول:
آموزش هوش هیجانی و مصون سازی در مقابله با استرس موجب افزایش کیفیت زندگی زنان یائسه می شود.
جدول۴- ۴ : اطلاعات توصیفی گروه های آزمایشی با توجه به متغیرکیفیت زندگی
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-08-02] [ 10:57:00 ب.ظ ]
|