۱۱/۱۱%

 

تا ۴۰۰ هزار تومان

 

۶

 

۳۳/۱۳%

 

 

 

۴۰۰تا۶۰۰هزار تومان

 

۸

 

۷۸/۱۷%

 

۴۰۰تا۶۰۰هزار تومان

 

۳

 

۶۷/۶%

 

۴۰۰تا۶۰۰هزار تومان

 

۵

 

۱۱/۱۱%

 

 

 

۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان

 

۱

 

۲۲/۲%

 

۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان

 

۵

 

۱۱/۱۱%

 

۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان

 

۲

 

۴۴/۴%

 

 

 

۱میلیون تومان و بیشتر

 

۱

 

۲۲/۲%

 

۱میلیون تومان و بیشتر

 

۲

 

۴۴/۴%

 

۱میلیون تومان و بیشتر

 

۲

 

۴۴/۴%

 

 

 

جمع

 

۱۵

 

۱۰۰%

 

جمع

 

۱۵

 

۱۰۰%

 

جمع

 

۱۵

 

۱۰۰%

 

 

 

نمودار ۳-۴: توزیع درصد و فراوانی وضعیت اقتصادی آزمودنیها
با توجه به اطلاعات توصیفی جدول و نمودار فوق ، مشخص می گردد که از لحاظ وضعیت اقتصادی ، در گروه آموزشی هوش هیجانی ۵ نفر(۱۱/۱۱%) درآمد تا ۴۰۰ هزار تومان، ۸ نفر(۷۸/۱۷%) درآمد ۴۰۰تا ۶۰۰ هزار تومان، ۱ نفر(۲۲/۲%) درآمد ۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان و ۱ نفر(۲۲/۲%) درآمد بالای ۱میلیون تومان داشته اند. همچنین در گروه آموزشی مصون سازی در مقابله با استرس ۵ نفر(۱۱/۱۱%) درآمد تا ۴۰۰ هزار تومان، ۳ نفر(۶۷/۶%) درآمد ۴۰۰تا ۶۰۰ هزار تومان، ۵ نفر(۱۱/۱۱%) درآمد ۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان و ۲ نفر(۴۴/۴%) درآمد بالای ۱میلیون تومان داشته اند.و در گروه کنترل ۶ نفر(۳۳/۱۳%) درآمد تا ۴۰۰ هزار تومان، ۵ نفر(۱۱/۱۱%) درآمد ۴۰۰تا ۶۰۰ هزار تومان، ۵ نفر(۱۱/۱۱%) درآمد ۶۰۰هزار تومان تا ۱ میلیون تومان و ۲ نفر(۴۴/۴%) درآمد بالای ۱میلیون تومان داشته اند.
آمار استنباطی:
در تحقیق حاضر جهت بررسی فرضیه های کلی، از تست آنوای یکطرفه و برای بررسی تفاوت میانگین های متغیر های فرضیه های فرعی مورد مطالعه از آمون تعقیبی توکی(HSD) استفاده شد که نتیجه محاسبات آماری آن به شرح زیر می باشد :
پایان نامه - مقاله
**فرضیه کلی اول:
آموزش هوش هیجانی و مصون سازی در مقابله با استرس موجب افزایش کیفیت زندگی زنان یائسه می شود.
جدول۴- ۴ : اطلاعات توصیفی گروه های آزمایشی با توجه به متغیرکیفیت زندگی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...