تاثیر تبلیغات صرف شده و نگرش افراد نسبت به تبلیغات و همچنین تاثیر دو نوع ارتقا فروش(پولی و غیر پولی)،بر ارزش ویژه برند بررسی شد

 

نتایج نشان داد نگرش افراد نسبت به تبلیغات در ساخت ارزش ویژه برند اهمیت زیادی دارد.همچنین یا فته ها حاکی از تفاوت در تاثیر ارتقا فروش بر ارزش ویژه برند با توجه به نوع ارتقاء بود.ارتقا ء پولی تاثیر منفی بر کیفیت ادراک شده داشت در حالی که ارتقا های غیر پولی تاثیر مثبتی بر کیفیت ادراک شده و تداعی کننده های برند دارند.

 

 

 

بررسی ارزش ویژه برند برای شرکت های آنلاین
دانلود پایان نامه

 

رایس و ریکوایلم، ۲۰۰۸

 

در این پژوهش تآثیر آگاهی از برند و تداعی برند در قالب دو عنصر اعتماد و ارزش، بطور مستقیم و غیر مستقیم بر ارزش ویژه برند ارزیابی شد. همچنین تآثیر مستقیم وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند نیز در این شرکتها مورد بررسی قرار گرفت.

 

یافته ها نشان داد که وفاداری و ارزش مستقیماً در ایجاد ارزش ویژه برند نقش دارند اما آگاهی از برند و اعتماد بطور غیر مستقیم و از طریق اثر گذاری بر وفاداری به برند، باعث ایجاد ارزش ویژه برند می شود. وفاداری به برند نیز بعلت تآثیر مستقیم و نقش تعدیل کننده ای که در ایجاد ارزش ویژه برند دارد، بعنوان مهمترین منبع آن شناخته شد .

 

 

 

ارزش ویژه برند در بازاریابی بیمارستانی

 

کیم و کانگ ، ۲۰۰۸

 

اعتماد ، رضایت مشتری ، تعهد به رابطه ، وفاداری به برند ، آگاهی ازبرند ،ارزش ویژه برند،تصویر بیمارستان

 

رابطه رضایت و وفاداری
رابطه اعتماد و وفاداری به برند
رابطه تعهد و وفاداری

 

 

 

ارزش ویژه برند در صنعت
توریسم

 

لی و بک ،۲۰۰۸

 

تداعی برند ( آموزش حرفه ای ،
شبکه های اجتماعی ، انتخاب سایت ، خدمات کارکنان ، تناسب با تصویر خود ) ، آگاهی از برند ، رضایت از برند ، اعتماد به برند ،وفاداری به برند ، انتظارات به روز شده از ارزش برند

 

 

 

 

 

تعیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در صنعت نوشابه سازی

 

آتیلگان وهمکارانش،۲۰۰۷

 

تاثیر کیفیت ادراک شده ،وفاداری به برند،تداعی برند و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند سنجیده شد.
 

نتایج حاصل از این تحقیق بیانگر این بود که فقط متغیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند موثر بوده است.

 

 

 

اهمیت ارزش ویژه برند در وفاداری مشتری

 

تیلور و همکاران، ۲۰۰۴

 

 

 

مدلی برای وفاداری مشتری تحت تاثیر علائم تجاری ارائه کردند که در آن ،وفاداری مشتری را به عنوان کارکردی از وفاداری رفتاری و نگرشی در نظر گرفتند.آن ها رضایتمندی ،ارزش ،مقاومت در برابر تغییر،احساس ،اعتماد و ارزش ویژه برند را از جمله عوامل مربوط به علائم تجاری می دانند که بر شکل گیری وفاداری مشتریان در بازار های صنعتی تاثیرگذار می باشد.

 

 

 

ارزش برند در بازارهای صنعتی

 

بندیکسون ،بوکاسا و ابرات ،۲۰۰۴

 

قیمت ، زمان تحویل ، برند ،تکنولوژی

 

نقش شایستگی تامین کننده (کیفیت ،قیمت و تحویل) در ارزش برند و رابطه این متغیر با رضایت خریدار

 

 

 

واکاوی برند شرکت های خدماتی

 

گریس و اکاس، (۲۰۰۳)

 

در این تحقیق شش مصاحبه ساختاری و شش مصاحبه غیر ساختاری انجام گرفت .در این تحقیق ،ابعاد برند خدماتی در قالب شواهد برند (مثل خدمت هسته ای ،خدمات کار کنان،برند،چشم انداز خدمتی،قیمت،ارزش برای پول ،همخوانی با برداشت شخصی و احساسات)و ارتباطات برند (کنترل شده و کنترل نشده)بررسی شد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...