۳.۷۲۶۷

 

۰.۸۷۸۹

 

-۳۹-نوآوری در خدمات بانکداری الکترونیکی

 

 

 

۱۰

 

۴.۴۱۱۸

 

۳.۰۶۰۱

 

۱.۳۵۱۷

 

-۴۳-همکاری با بانک های دیگر در زمینه خدمات بانکداری الکترونیکی

 

 

 

(جدول۵-۱.مقایسه مولفه های خدمات بانکداری الکترونیکی)
زیر شاخص های زیر بیشترین اختلاف را دارند:
۱-همکاری با بانک های دیگر در زمینه خدمات بانکداری الکترونیکی
۲-نوآوری در خدمات بانکداری الکترونیکی
۳-سرعت انجام خدمات بانکداری الکترونیکی
بانک تجارت دارای همکاری گسترده با بانک سرمایه است. یکی از نکات مثبت این گونه همکاری ها این است که هزینه هایی که بانک سرمایه برای بازاریابی و پیدا کردن مشتری صرف می کند، هم به سود بانک سرمایه است و هم به سود بانک تجارت. چرا که بسیاری از خدمات بانکداری قابل استفاده در بانک دیگر نیز می باشد. بنابراین به نظر می رسد که بهتر است بانک تجارت میزان همکاری خود را با بانک های دیگر چه از لحاظ کمی و چه کیفی افزایش دهد.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
دومین مورد مربوط به نوآوری در خدمات بانکداری الکترونیکی است. پیشرفت ها و نوآوری های بزرگی در دنیای امروزه صورت گرفته که اکثر آن مرهون خدمات الکترونیکی و ارتباطی است. در حال حاضر با توجه به بالا بودن سطح انتظارت مشتریان و نیز فضای رقابتی بین بانک های خصوصی و دولتی، پیشنهاد می شود تمرکز ویژه ای به مقوله خدمات الکترونیکی گردد و با مشورت و راهنمایی کارشناسان خبره و به روز، بانک تجارت به نوآوری و استفاده بیشتری از اسن خدمات بپردازد.
سومین عامل هم همان طور که در بخش مدیریت ارتباط با مشتریان گفته شد، ضرورت به روز کردن زیر ساخت های ارتباطی بانک است تا با بالا بردن سرعت انجام خدمات الکترونیکی، به موفقیت های بیشتری دست یابد.
با توجه به آنکه یکی از شاخه های اصلی خدمات بانک ها، بانکداری الکترونیکی است ؛ مشخص می شود این مقوله توجه زیادی را می طلبد. دنیای امروز نیز ، دنیای ارتباطات از راه دور و خدمات الکترونیکی است. بنابراین دور از ذهن نخواهد بود روزی که شعب شهری بانک ها به حداقل برسد و همه مردم کارهای بانکی خود را از راه دور و با اینترنت بانک، تلفن بانک، موبایل بانک، دستگاه های ATM و … انجام دهند. بدیهی است که در حال حاضر نیز با توجه به مشغله ها و گرفتاری ها و نیز محدودیت زمانی که برای افراد وجود دارند، دنبال استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی و بانکداری از راه دور باشند. در این دوره بانکی موفق است که از هم اکنون زیرساخت های خود را تصحیح و بهبود بخشد تا با فراگیر شدن خدمات بانکداری الکترونیکی، راهنما و الگوی بانک های دیگر برای این گونه خدمات به حساب آید. راه دیگر نیز استخدام و مشورت با کارشناسان است . کسانی که با آشنایی از دانش روز دیگر و پیشرفت هایی که در کشورهای دیگر صورت می گیرد بتوانند راهنمایی های موثری برای توسعه شبکه خدمات بانکداری الکترونیکی در بانک تجارت داشته باشند.
۵-۲-۲-۲.مدیریت ارتباط با مشتریان:
با توجه به جدول زیر :

 

 

رتبه

 

وضعیت مطلوب

 

وضعیت موجود

 

اختلاف

 

مولفه ها

 

 

 

۱

 

۴.۵۱۳۷

 

۴.۳۴۶۲

 

۰.۱۶۷۵

 

-۱۷-محافظت از اطلاعات محرمانه

 

 

 

۲

 

۴.۲۸۴۷

 

۳.۹۶۷۱

 

۰.۳۱۷۶

 

-۲۳-وجود ساعات کاری متناسب با مشتریان

 

 

 

۳

 

۴.۱۷۲۷

 

۳.۷۶۶۲

 

۰.۴۰۶۵

 

-۲۷-امکانات فیزیکی مناسب

 

 

 

۴

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...