عنوان تحقیق

 

نویسنده تحقیق

 

یافته‌های تحقیق

 

 

 

۱

 

تعیین مؤلفه‌های ترویج بازاریابی گل و گیاهان زینتی به صورت پیمایشی در کل کشور

 

یاد آور و همکاران ۱۳۸۹

 

از نظرگلکاران مؤلفه‌های ترویج بازاریابی شامل تسهیل تعامل و ارتباطات بین اجزای دخیل در فرایند بازاریابی، توانمندسازی گلکاران، بهبود کنشگری گلکاران در بازار، ضرورت انجام تبلیغات، تقویت و تجهیز گلکاران، مدیریت تولید و فروش محصول، ارتقاء شناخت گلکاران از مبانی و اصول بازاریابی، مدیریت فرصت‌های بخش خصوصی و مدیریت اطلاعات بازاریابی است.

 

 

 

۲

 

تعیین عوامل مؤثر بر ترویج بازاریابی گل و گیاهان زینتی

 

صالح ۱۳۸۹

 

ترکیب خطی متغیرهای برنامه‎ ریزی درخصوص کانال‎های دسترسی به بازار، دسترسی گل کاران به خدمات ارتباطی، راه‎اندازی بازارهای محلی، عدم استفاده از اطلاعات به دلیل شکل نامناسب آنها و ضرورت وجود کارشناس ترویج ۶/۴۵ درصد از تغییرات واریانس متغیر نوع تلقی گل کاران از بازار را تبیین می کند.

 

 

 

۳

 

عنوان بررسی اثرات توسعه ی بازار حراج گل و گیاهان زینتی بر منافع عوامل بازاریابی در ایران

 

نیکوئی و بخشوده ۱۳۸۹

 

با تبدیل بازار سنتی به بازار حراج گل، کل حاشیه سود عوامل بازاریابی به میزان معناداری افزایش خواهد یافت و معیارهای بازاریابی اصلاح می شود.

 

 

 

۴

 

بررسی ساختار بازار و نظام بازاریابی گل و گیاهان زینتی در ایران، مطالعه موردی؛ بازار گل رز شاخه بریده در اصفهان

 

نیکوئی ۱۳۸۸

 

بررسی ساختار این بازار نشان می دهد که کالاها غیر همگن بوده و شرایط ورود به بازار سخت و توام با عدم حتمیت است.

 

 

 

۵

 

تحلیلی بر تولید و بازاریابی صادراتی گل و گیاه در ایران و ارائه راهبردهای موثر با بهره گرفتن از الگوی آمیخته بازاریابی(مطالعه موردی در استان مازندران)

 

زمانیان ۱۳۸۸

 

مقایسه تطبیقی شیوه تولید و بازاریابی صادراتی گل و گیاه استان مازندران با کشورهای پیشرو نیز نشان داد که در حالی که تولید کنندگان و صادرکنندگان هلندی شیوه تولید و صادرات شان به صورت کاملاً پیشرفته است، شیوه تولید و بازاریابی تولید کنندگان استان، سنتی و ابتدایی بوده و در مرتبه بسیار پائینی قرار دارند و از حداقل امکانات برخوردار هستند .

 

 

 

۶

 

عنوان بررسی اقتصادی زمینه‌های ایجاد کیب و کار در صنعت گل و گیاهان زینتی(مطالعه موردی، شهرستان قم)

 

الوانی و رحمتی ۱۳۸۵

 

بهترین مکان برای گل در قم، منطقه ای نزدیک به خلجستان است، ضرورت دارد که جهت بررسی‌های امکان سنجی فنی و مکان دقیق برای احداث گلخانه یا مجتمع گلخانه ای با سازمان ذی ربط هم چون سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل هواشناسی رایزنی‌ها و مشاوره‌هایی انجام شود.
دانلود پایان نامه

 

 

 

۷

 

بررسی بازارهای هدف صادراتی گیاهان زینتی ایران

 

چیذری و همکاران ۱۳۸۵

 

کشور‌های اردن و امارات متحده عربی در درخت و درختچه‌های میوه‌های خوراکی؛ کشورهای آذربایجان و امارات متحده عربی در بوته گل رز؛ کشور روسیه در گل‌های شاخه بریده تازه؛ کشورهای عربستان، پاکستان و کویت در گل‌های شاخه ای خشک و رنگ شده و سرانجام کشور کویت در درخت نوئل و نراد در اولویت واردات از ایران قرار دارند.

 

 

 

۸

 

ارزﻳﺎﺑﻲ ﭼﮕﻮﻧﮕﻲ اﺳﺘﻔﺎده از آﻣﻴﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ در اﻓﺰاﻳﺶ ﺻﺎدرات ﮔﻞ و ﮔﻴﺎه ﻛﺸﻮر

 

سروش ۱۳۸۳

 

ﺑﻴﻦ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﻴﺨﺘـﻪ ﺑﺎزارﻳـﺎﺑﻲ(ﻣﺤﺼﻮل، ﻗﻴﻤﺖ، فعالیت‌های ﺗﺸﻮﻳﻘﻲ-ﺗﺮﻏﻴﺒـﻲ و ﻛﺎﻧﺎل‌های ﺗﻮزﻳـﻊ)ﺑـﺎ ﺻﺎدرات ﮔﻞ و ﮔﻴﺎه ﻛﺸﻮر راﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ وﺟﻮد دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...