پروژه های پژوهشی دانشگاه ها درباره تعیین مؤلفه های ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی در ... |
عنوان تحقیق
نویسنده تحقیق
یافتههای تحقیق
۱
تعیین مؤلفههای ترویج بازاریابی گل و گیاهان زینتی به صورت پیمایشی در کل کشور
یاد آور و همکاران ۱۳۸۹
از نظرگلکاران مؤلفههای ترویج بازاریابی شامل تسهیل تعامل و ارتباطات بین اجزای دخیل در فرایند بازاریابی، توانمندسازی گلکاران، بهبود کنشگری گلکاران در بازار، ضرورت انجام تبلیغات، تقویت و تجهیز گلکاران، مدیریت تولید و فروش محصول، ارتقاء شناخت گلکاران از مبانی و اصول بازاریابی، مدیریت فرصتهای بخش خصوصی و مدیریت اطلاعات بازاریابی است.
۲
تعیین عوامل مؤثر بر ترویج بازاریابی گل و گیاهان زینتی
صالح ۱۳۸۹
ترکیب خطی متغیرهای برنامه ریزی درخصوص کانالهای دسترسی به بازار، دسترسی گل کاران به خدمات ارتباطی، راهاندازی بازارهای محلی، عدم استفاده از اطلاعات به دلیل شکل نامناسب آنها و ضرورت وجود کارشناس ترویج ۶/۴۵ درصد از تغییرات واریانس متغیر نوع تلقی گل کاران از بازار را تبیین می کند.
۳
عنوان بررسی اثرات توسعه ی بازار حراج گل و گیاهان زینتی بر منافع عوامل بازاریابی در ایران
نیکوئی و بخشوده ۱۳۸۹
با تبدیل بازار سنتی به بازار حراج گل، کل حاشیه سود عوامل بازاریابی به میزان معناداری افزایش خواهد یافت و معیارهای بازاریابی اصلاح می شود.
۴
بررسی ساختار بازار و نظام بازاریابی گل و گیاهان زینتی در ایران، مطالعه موردی؛ بازار گل رز شاخه بریده در اصفهان
نیکوئی ۱۳۸۸
بررسی ساختار این بازار نشان می دهد که کالاها غیر همگن بوده و شرایط ورود به بازار سخت و توام با عدم حتمیت است.
۵
تحلیلی بر تولید و بازاریابی صادراتی گل و گیاه در ایران و ارائه راهبردهای موثر با بهره گرفتن از الگوی آمیخته بازاریابی(مطالعه موردی در استان مازندران)
زمانیان ۱۳۸۸
مقایسه تطبیقی شیوه تولید و بازاریابی صادراتی گل و گیاه استان مازندران با کشورهای پیشرو نیز نشان داد که در حالی که تولید کنندگان و صادرکنندگان هلندی شیوه تولید و صادرات شان به صورت کاملاً پیشرفته است، شیوه تولید و بازاریابی تولید کنندگان استان، سنتی و ابتدایی بوده و در مرتبه بسیار پائینی قرار دارند و از حداقل امکانات برخوردار هستند .
۶
عنوان بررسی اقتصادی زمینههای ایجاد کیب و کار در صنعت گل و گیاهان زینتی(مطالعه موردی، شهرستان قم)
الوانی و رحمتی ۱۳۸۵
بهترین مکان برای گل در قم، منطقه ای نزدیک به خلجستان است، ضرورت دارد که جهت بررسیهای امکان سنجی فنی و مکان دقیق برای احداث گلخانه یا مجتمع گلخانه ای با سازمان ذی ربط هم چون سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل هواشناسی رایزنیها و مشاورههایی انجام شود.
۷
بررسی بازارهای هدف صادراتی گیاهان زینتی ایران
چیذری و همکاران ۱۳۸۵
کشورهای اردن و امارات متحده عربی در درخت و درختچههای میوههای خوراکی؛ کشورهای آذربایجان و امارات متحده عربی در بوته گل رز؛ کشور روسیه در گلهای شاخه بریده تازه؛ کشورهای عربستان، پاکستان و کویت در گلهای شاخه ای خشک و رنگ شده و سرانجام کشور کویت در درخت نوئل و نراد در اولویت واردات از ایران قرار دارند.
۸
ارزﻳﺎﺑﻲ ﭼﮕﻮﻧﮕﻲ اﺳﺘﻔﺎده از آﻣﻴﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ در اﻓﺰاﻳﺶ ﺻﺎدرات ﮔﻞ و ﮔﻴﺎه ﻛﺸﻮر
سروش ۱۳۸۳
ﺑﻴﻦ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﻴﺨﺘـﻪ ﺑﺎزارﻳـﺎﺑﻲ(ﻣﺤﺼﻮل، ﻗﻴﻤﺖ، فعالیتهای ﺗﺸﻮﻳﻘﻲ-ﺗﺮﻏﻴﺒـﻲ و ﻛﺎﻧﺎلهای ﺗﻮزﻳـﻊ)ﺑـﺎ ﺻﺎدرات ﮔﻞ و ﮔﻴﺎه ﻛﺸﻮر راﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ وﺟﻮد دارد.
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-08-02] [ 07:12:00 ب.ظ ]
|